تنها در سکوت سایه...
تنها در سکوت سایه...

تنها در سکوت سایه...

انسان ها فقط به فریا دهم می رسند

دردی که انسان را به سکوت وا می دارد

بسیار سنگین تر از دردیست که

انسان را به فریاد وا می دارد و

انسان ها فقط به فریاد هم میرسند ، نه به سکوت هم . . .

هیچ وقت صدای خدا را نخواهی شنید...

سکوت از نداشتن نیست از بزرگواری است . . .

برای همین هیچ وقت صدای خدا را نخواهی شنید . . .


حالا سکوت کن


چقدر حرف هست و من فقط سکوت میکنم

آمدنت را سکوت کردم

داشتنت را سکوت کردم

رفتنت را سکوت کردم

انتظار بازگشتت را هم

حالا نوبت توست

باید در سکوت به تماشا بنشینی . . .

 

خدا پاسخ خواهد داد


گاهی باید سکوت کرد . . .

خدا خود پاسخ خواهد داد . . .


سکوت...اخطار آخر

همه اخطار ها زنگ ندارند عزیز . . .

گاهی هم سکوت آخرین اخطار است . . .

حرف های مرده

سکوت می کنم . . .

به احترام آن همه حرف که در دلم مرد . . .


دنیا ارزش دل شکستن ندارد

سکوت گورستان را می شنوی عزیز؟

دنیا ارزش دل شکستن ندارد که ندارد . . .