تنها در سکوت سایه...
تنها در سکوت سایه...

تنها در سکوت سایه...

گاهی...

گاهی عکسی را میسوزانیم...

گاهی عکس مار امیسوزانند...

گاهی بادیدن یک عکس ساعت ها گریه می کنیم...

گاهی با یک عکس زندگی میکنیم...

گاهی با یک عکس یک لبخند بزرگ می شویم...

گاهی...

راستی خاطره ها با آدم ها چه ها که نمی کنند؟؟؟؟؟؟

چند سطر سکوت ...

گاهی می توان برای عزیزی

----------------------------

----------------------------

----------------------------

چند سطر سکوت بهیادگار گذاشت تا در خلوت خود 

هرچه خواست آن را معنا کند

لحظه ها

اینم تعبیر من از لحظه ها

.

.

.

یک زمان هایی ره می شناسم که دلت می خواهد تا ابد ادامه پیدا کنند!!

درست اون لحظه ای که با همدمی دردو دل می کنی،

عزیزی را بعد مدتها می بینی،

فرزندت بی هوا تو را می بوسد،

صدای دلچسب دوستی را می شنوی،

دست مهربان آشنایی را می فشاری،

بوی دلنشین عطری خاطره ی شیرین غایبی را به یاد تو می آورد،

عزیزانت را با شوق و ذوق در آغوش می گیری و محکم بغل می کنی،

دستی از آنسوی کوچه برایت تکان داده می شود و لبخند می زنی،

لیوان قهوه در دستت است و چشمت راه می کشد و خیره میشود به نقطه ای و خاطره ی شیرینی از مخیله ات عبور می کند،

آغوش بازی را منتظر خودت میبینی،

این لحظه هارا دوست دارم، ایکاش می شد تمامی این دقایق را تا ابد کش داد.

من عاشق همین لحظه ها ودقایقم!

خسته ام ، خسته تر از اعتماد...

..........خدایا..........

کمرش شکست

"اعتمادم را می گویم"

خسته تر از اعتماد هایی هستم که

................مدام می شکند................

من هم آدمم

اینجا دختری هست...

که شب هایش پر از بغض است!

پر ار درد پر از سوال!

دیگر خسته شدم از اینکه برای توصیف من بگویند:

چقدر خوب آدم هارا آرام می کنی...!

چقدر خوب از پس خودت بر می آیی...!

متنفرم از اینگه لبخند بزنم و بگویم همه چیز خوب است!

اینجا دختری هست که بعد از شنیدن هر دردی...

در خلوت خودش زانو می زند...

شوکه می شود!

اشک می ریزد!

و اتفاقا بیشتر از همه دردش می آید!

دلم می خواهد آدم ها حواسشان باشد...

من هم آدمم مثل خودشان!

ما نمیتوانیم

نمی توانیم گذشته را تغییر دهیم

تنها باید خاطرات شیرین را به یاد بسپاریم

نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم

تنها باید امیدوار باشیم و خواهان هر آنچه که نیکوست

و باور کنیم که چنین خواهد شد

آنچه باقیست فقط...

زندگی دفتری از خاطره هاست...

یک نفر در دل شب

یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست

یک نفر همسفر سختی هاست

چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد

ماهمه همسفر و رهگذریم

آنچه باقیست فقط خوبی هاست...