تنها در سکوت سایه...
تنها در سکوت سایه...

تنها در سکوت سایه...

احترام و یا عشق

به کسانی که در لابه لای مشغله شان وقتی برای شما پیدا می کنند


احترام بگذارید


اما عاشق کسانی باشید که وقتی شما به آنها نیاز دارید


هرگز به مشغله شان نگاه نمی کنند . . 

کاملا اتفاقی

⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️

کجای شهر

قدم میزنی؟

میخواهم

کاملا اتفاقی

از آنجا رد شوم . . . 

⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️

لبخندت...

قهوه دم میکنم،


نصف قاشق سیانور به فنجانت میریزم!


لبخند که میزنی،


میگویم:


قهوه ات سرد شده

بگذار عوضش کنم!


این کار هر شب من است،

سالهاست که میخواهم تو را بکشم،


ولی لبخندت را...    چه کنم؟!

بیا باهم حرف بزنیم


بیا با هم حرف بزنیم





..

تو نگاهم کن ، من گوش میکنم

یک بغل حرف

یک بغل حرف

ولی

محض نگفتن دارم...

کوتاه میگویم کوتاه نمی آیم

کـوتاه مے گویم 

       " دوستـت دارم "

 امـا از دوسـت داشتنت کوتاه نمے آیم ..

چیز زیادی نــــــــــشد

مــــــــــن!

چیز زیادی از دست ندادم 

کـــمـــــی دلــــــــــم شکست❕

 شب ها گریه کردم 

 یادگارش 

 سردردِ هرشبم شد ❗

یـــــکـــــم ❗

از آرام زندگی کردن فاصــــــــــله گرفــــــــــتم

چیز زیادی نــــــــــشد❕

بــــــــــاور کــــــــــن

  تــــــــــــــــــــو 

بیشــــــــــتر از من باخــــــــــتی

 تــــــــــــــــــــو

عاشق ترین قلب دنیارا 

بــــــــــاخــــــــــتی...